نحوه ارسال

نحوه ارسال

نحوه ارسال

درخواست‌های مشتریان محترم در سیستم فروشگاه سه مرحله را طی می‌کنند.

در مرحله اول با مراجعه به سایت، اقلام مورد نظر را در سبد خرید قرار داده و پس از طی مراحل، سفارش خود را ثبت می‌کنید.

بدین ترتیب درخواست در سیستم ثبت گردیده و یک ایمیل حاوی مشخصات سفارش و شماره سفارش به صورت خودکار برایتان ارسال می‌گردد. ثبت سفارش صرفاً بیانگر درخواست شماست و در این مرحله هیچ اقدامی روی سفارش صورت نمی‌گیرد. بعد از واریز مبلغ سفارش و اعلام مشخصات واریزی به ایمیل (MyChart_ir@yahoo.com) اقدامات مقتضی صورت می پذیرد.

نحوه ارسال روزانه :  فاکتورها هر روز بعد از ظهر (غیر از پنج شنبه و روزهای تعطیل) بررسی شده و در فهرست آماده سازی قرار می‌گیرند. در صورتیکه اقلام سفارش داده شده در انبار موجود باشد سفارش در همان روز و در غیر اینصورت ظرف یک تا سه روز کاری جمع آوری و تحویل پست یا تیپاکس (به انتخاب مشتری) خواهد شد. اگر ارسال سفارش بیش از سه روز کاری زمان ببرد، مسئول سفارشات موضوع را با شما در میان گذاشته و می‌توانید سفارش را مسترد کرده و یا منتظر بمانید تا سفارش آماده ارسال گردد. 

 پس از ارسال سفارش، ایمیلی مبنی بر “تکمیل و ارسال” سفارش برایتان ارسال می شود که از آن زمان بایستی محدوده زمان حامل پستی خود را حساب بفرمایید. البته اگر هنگام ثبت سفارش گزینه دریافت پیامک هم فعال شود همزمان پیامکی هم برایتان ارسال می شود.

1- هزینه ارسال سفارش چطور محاسبه می شود؟

هزینه ارسال سفارش شامل هزینه بسته بندی و آماده سازی، ارسال به پست و هزینه پست یا تیپاکس است.

هزینه ارسال سفارش شامل هزینه بسته بندی ( که 20-25 درصد هزینه پست را شامل می شود که در مورد بسته بندی کارتن تا 40 درصد هم می رسد. قابل ذکر است در حال حاضر پاکت حباب دار 45000 الی 75000 ریال و کارتن های پستی 90000 الی 150000 ریال است)، هزینه پیک ارسالی به پست (20-30 درصد هزینه پست) و هزینه پست به همراه مالیات است. سیستم فروش خودکار فروشگاه بر اساس تعرفه شرکت پست تنظیم گردیده و مجموعه هزینه بسته بندی و ارسال  و بر اساس وزن اقلامی که در سبد خرید قرار داده اید محاسبه گردیده و در سفارش اعمال می‌گردد. با توجه به عدم پيش بيني هزينه دقيق پست، هزينه دريافتي با شما مصالحه مي شود. بیشتر یا کمتر شدن از طرفین بخشیده می شود.

دقت داشته باشید تا حد امکان حداقل 2 کتاب سفارش دهید چرا که هزینه 1 عدد کتاب زیاد است اما با افزوده شدن تعداد کتاب ها، هزینه کاهش می یابد. ضمن اینکه بسته بندی 1 کتاب به صورت لفاف و بیش از آن به وسیله پاکت حبابدار و کارتن می باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل: فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر است و این بدین معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

تمام بسته های ارسالی بیمه هستند در صورت آسیب دیدن بسته ها می توانید از شرکت حمل و نقل ادعای خسار نمایید.

2-سفارش چه زمانی به دستم می‌رسد؟

نحوه ارسال و زمان بندی: از زمان پرداخت و اعلام مشخصات  آن (اعم از مبلغ، تاریخ، ساعت و بانک واریز کننده) ، سفارش بین یک تا سه روز کاری برایتان ارسال می‌شود. پس از ارسال، سفارش در حالت تیپاکس 24-48 ساعت، پست پیشتاز ظرف 2 تا 4 روز و پست سفارشی 5-7 روز کاری از زمان تحویل به پست، به دستتان خواهد رسید. اگر بسته در طی این مدت به دست شما نرسید اعلام نمایید تا کد رهگیری  بسته شما ارسال شود (معمولا کدهای رهگیری  چند روز پس از تاریخ ارسال به دست ما می رسد). این کد را می‌توانید در سایت رهگیری مرسولات پستی (کلیک کنید) وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. همچنین با شماره گیری #193* روی گوشی های تلفن همراه خود نیز می توانید این رهگیری را انجام دهید.

- نحوه ارسال

تذکر: با توجه به اینکه رسیدهای پستی چند روز بعد از ارسال به دستمان می رسد لطفا فقط در صورتی که بسته ها در زمان های اعلام شده به دستتان نرسید درخواست کد رهگیری نمایید. 

پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و فروشگاه هیچ اقدامی روی آن نمی‌تواند انجام دهد.

از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید می‌توانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بسته‌ها با بیمه ارسال می‌شوند اداره پست موظف است در صورت عدم تحویل بسته، خسارت وارده را طبق قوانین پست به شما پرداخت کند.

تذکر مهم برگشت خوردن: 

اگر به هر دلیلی بسته پستی شما توسط پست برگشت بخورد (آدرس پستی اشتباه، نامعتبر بودن کد پستی، عدم حضور گیرنده و ..) برای ارسال مجدد بایستی منتظر بمانید تا بسته به دست فروشگاه برسد و آنگاه با پرداخت هزینه پست + بسته بندی مجدد برایتان ارسال گردد.

3- ارسال با اسنپ و تپسی 

در صورت درخواست مشتریان استان البرز و تهران امکان ارسال سفارش های بالای 3 محصول از طریق پیک ماشینی به هزینه مشتری  وجود دارد.

برای این کار ابتدا با ای دی تلگرام  @Mychart_ir هماهنگ کرده و سپس سفارش خود را ثبت و پرداخت کند. آنگاه موقعیت آدرس یا همان لوکیشن (راهنمای ارسال لوکیشن) را به ای دی تلگرام ارسال کند تا هزینه ارسال به وی اعلام گردد که در صورت محاسبه هزینه پست در فاکتور مابه تفاوت به وی اعلام می گردد.

بعد از پرداخت مابه تفاوت از طریق این لینک و اعلام به ای دی تلگرام بسته تحویل پیک و ارسال خواهد شد.

4- آشنایی با سیستم ارسال از طریق تیپاکس

نحوه ارسال تیپاکس: در صورت درخواست مشتری شهرهای لیست زیر سفارش‌های درخواستی می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.

سرویس‌دهی تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 72 -48 ساعت انجام می‌شود.

در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند (شهرهای راه دور (دو مسیره) با رنگ آبی مشخص شده‌اند):

آبادان  آستارا – آمل – ابهر و خرمدره- اسدآباد – اسلام آباد  اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – انزلی – اهواز – ایلام  بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد- بناب – بندر عباس – بوشهر –  بوکان – بهشهر – بیرجند  تاکستان – تالش – تبریز – تربت حیدریه  تنکابن – جهرم- جیرفت  چالوس – خرم آباد- خمینی شهر-خرمشهر- خوی دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار – زاهدان – زرند- زنجان – زرین‌شهر اصفهان (با محدوده توزیع لنجان، فولادشهر و زرین‌شهر) – ساری – ساوه –  سبزوار – سمنان – سنندج – سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شهر صنعتی البرز – شیراز – شیروان – صومعه سرا – علی آباد – فسا – فومن – قائمشهر – قروه – قزوین – قشم- قم – قوچان- کازرون – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – کیش – گرگان – – گنابادگنبد – لاهیجان – لار – لنگرود – مراغه- مرند – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب- میانه – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – ورامین – همدان  – یاسوج – یزد

برای مشاهده شهرهای جدید اینجارا کلیک کنید.

پیگیری وضعیت مرسولات تیپاکس از اینجا

پاسخ دهید