سوالات متداول

به سوالات زیر دقت کنید، در صورتی که سوال شما موجود نبود از سمت چپ همین صفحه طرح نمایید

با مراجعه به سایت و ورود به این صفحه و انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” و پرکردن اطلاعات خواسته شده، رمز عبور مجددا برای شما ایمیل می‌شود.

درخواست‌های مشتریان محترم در سیستم فروشگاه سه مرحله را طی می‌کنند. 1) در مرحله اول با مراجعه به سایت، اقلام مورد نظر را در سبد خرید قرار داده و پس از طی مراحل، سفارش خود را ثبت می‌کنید. بدین ترتیب درخواست در سیستم ثبت گردیده و یک ایمیل حاوی مشخصات سفارش و شماره سفارش به صورت خودکار برایتان ارسال می‌گردد. ثبت سفارش صرفاً بیانگر درخواست شماست و در این مرحله هیچ اقدامی روی سفارش صورت نمی‌گیرد. بعد از واریز مبلغ سفارش و اعلام مشخصات واریزی  به ایمیل (info@MyChart.ir یا info@MyChartShop.ir) اقدامات مقتضی صورت می پذیرد.

فاکتورها هر روز بعد از ظهر(غیر از پنج شنبه و روزهای تعطیل) بررسی شده و در فهرست آماده سازی قرار می‌گیرند. در صورتیکه اقلام سفارش داده شده در انبار موجود باشد سفارش در روز بعد و در غیر اینصورت ظرف یک تا سه روز کاری جمع آوری و تحویل پست خواهد شد. اگر ارسال سفارش بیش از سه روز کاری زمان ببرد، مسئول سفارشات موضوع را با شما در میان گذاشته و می‌توانید سفارش را مسترد کرده و یا منتظر بمانید تا سفارش آماده ارسال گردد.

پس از ارسال سفارش، بارنامه‌ای بر اساس سفارش صادر گردیده و به صورت خودکار از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌شود. بارنامه به منزله رسید پستی است.

هزینه ارسال سفارش شامل هزینه بسته بندی (20-25 درصد هزینه پست که در مورد بسته بندی کارتن تا 40 درصد هم می رسد)، هزینه پیک ارسالی به پست (20-30 درصد هزینه پست) و هزینه پست به همراه مالیات است. سیستم فروش خودکار فروشگاه بر اساس تعرفه شرکت پست تنظیم گردیده و مجموعه هزینه بسته بندی و ارسال  و بر اساس وزن اقلامی که در سبد خرید قرار داده اید محاسبه گردیده و در سفارش اعمال می‌گردد. با توجه به عدم پيش بيني هزينه دقيق پست، هزينه دريافتي با شما مصالحه مي شود. بیشتر یا کمتر شدن از طرفین بخشیده می شود.

دقت داشته باشید تا حد امکان حداقل 2 کتاب سفارش دهید چرا که هزینه 1 عدد کتاب زیاد است اما با افزوده شدن تعداد کتاب ها، هزینه کاهش می یابد. ضمن اینکه بسته بندی 1 کتاب به صورت لفاف و بیش از آن به وسیله پاکت حبابدار و کارتن می باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل: فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر است و این بدین معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

تمام بسته های ارسالی بیمه هستند در صورت آسیب دیدن بسته ها می توانید از شرکت حمل و نقل ادعای خسارت نمایید.

1- درگاه بانکی آنلاین: پرداخت امن از طریق پایانه های پرداخت چند بانک انجام می‌شود. هنگام ثبت سفارش می‌توانید پایانه پرداخت را انتخاب کرده و با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، شماره 3 یا چهار رقمی CVV، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل می گردد. توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکی‌تان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانه‌های پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند.

2- کد دستوری: قابل ذکر است مبلغ فاکتور را می توانید با استفاده از  کد دستوری #4722085*3*741* در گوشی همراه خود و بدون استفاده از اینترنت نیز پرداخت کنید. حتما بعد از واریز مشخصات واریز را ایمیل نمایید-

3- کارت به کارت: علاوه بر امکان پرداخت آنلاین از طریق پرداخت امن، امکان پرداخت هزینه سفارش از طریق مراجعه به شعب بانک‌ها و یا کارت به کارت (از طریق دستگاه های POS و یا به صورت اینترنتی) نیز وجود دارد. توصیه ما این است که حدتی المقدور هزینه سفارش خود را از طریق کارت به کارت (از طریق دستگاه های POS و یا به صورت اینترنتی از طریق لینک های زیر) انجام دهید چرا که به صورت فوری در حساب قرار گرفته و بسته شما زودتر ارسال می شود.

مشخصات حساب:

- سوالات متداول

پرداخت امن از طریق پایانه های پرداخت چند بانک انجام می‌شود. هنگام ثبت سفارش می‌توانید پایانه پرداخت را انتخاب کرده و با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، شماره 3 یا چهار رقمی CVV، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل می گردد. توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکی‌تان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانه‌های پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند.

در موارد خاص می توانید از اینجا پرداخت خود را انجام دهید. پرداخت دلخواه  

از زمان پرداخت و اعلام مشخصات  آن (اعم از مبلغ، تاریخ، ساعت و بانک واریز کننده) ، سفارش بین یک تا سه روز کاری برایتان ارسال می‌شود. پس از ارسال در حالت پست پیشتاز ظرف 2 تا 4 روز کاری و در حالت پست سفارشی حدود 2 هفته، سفارش به دستتان خواهد رسید. اگر بسته در طی این مدت به دست شما نرسید اعلام نمایید تا کد رهگیری  بسته شما ارسال شود. این کد را می‌توانید با توجه به نوع ارسال، در سایت رهگیری مرسولات پستی (کلیک کنید) یا سایت تیپاکس وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. همچنین با شماره گیری #193* روی گوشی های تلفن همراه خود نیز می توانید این رهگیری را انجام دهید.

پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و فروشگاه هیچ اقدامی روی آن نمی‌تواند انجام دهد. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید می‌توانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بسته‌ها با بیمه ارسال می‌شوند اداره پست موظف است در صورت عدم تحویل بسته، خسارت وارده را طبق قوانین پست به شما پرداخت کند.

معمولا هر گونه تغییر وضعیت بسته به ایمیل اعلام شده شما ارسال می شود که در صورت ارسال نهایی کد رهگیری یا همان بارکد پستی مرسوله نیز ایمیل می شود. اگر در پوشه Inbox دریافت نکردید حتما پوشه Spam را چک کنید.

اگر به هر دلیلی کد رهگیری را دریافت نکرده اید ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد ناحیه کاربری فروشگاه شوید. در قسمت بالای فروشگاه “حساب کاربری من / پیشخوان / سفارش ها ” از قسمت “عملیات ” سفارش مورد نظر قابل دریافت است که در تصویر زیر نمایش داده شده است (بر روی تصویر زیر کلیک کنید).

- سوالات متداول

دقت داشته باشید که وارد صفحه “سفارش” در “حساب کاربری خود” یا صفحه “پیگیری سفارش های من”  شده و با ورود “شماره سفارش” و “ایمیل صورتحساب” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

رهگیری کد رهگیری

کد رهگیری یا همان بارکد پستی مرسوله را می‌توانید با توجه به نوع ارسال، در سایت رهگیری مرسولات پستی (کلیک کنید) وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. همچنین با شماره گیری #193* روی گوشی های تلفن همراه خود نیز می توانید این رهگیری را انجام دهید.

پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و فروشگاه هیچ اقدامی روی آن نمی‌تواند انجام دهد. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید می‌توانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بسته‌ها با بیمه ارسال می‌شوند اداره پست موظف است در صورت عدم تحویل بسته، خسارت وارده را طبق قوانین پست به شما پرداخت کند.

تذکر مهم برگشت خوردن: 

اگر به هر دلیلی بسته پستی شما توسط پست برگشت بخورد (آدرس پستی اشتباه، نامعتبر بودن کد پستی، عدم حضور گیرنده و ..) برای ارسال مجدد بایستی منتظر بمانید تا بسته به دست فروشگاه برسد و آنگاه با پرداخت هزینه پست + بسته بندی مجدد برایتان ارسال گردد.

با توجه به اینکه انبار در مکان دیگری قرار دارد لذا از سفارش های حضوری معذوریم.

 کلیه محصولات فروشگاه با تخفیف 5 تا 40 درصد عرضه می شود که به هنگام انتخاب محصولات به صورت خودکار در فاکتور لحاظ می شود. علاوه بر آن تخفیف های دوره ای نیز در قالب کوپن های مناسبتی تدارک دیده شده است که در کانال تلگرام مای چارت قابل دسترس می باشد:

https://telegram.me/Mychart

در صورت درخواست مشتری شهرهای لیست زیر سفارش‌های درخواستی می‌‏توانند با تیپاکس ارسال شوند. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.

سرویس‌دهی تیپاکس تنها در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، در 72 -48 ساعت انجام می‌شود.

در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند (شهرهای راه دور (دو مسیره) با رنگ آبی مشخص شده‌اند):

آبادان  آستارا – آمل – ابهر و خرمدره- اسدآباد – اسلام آباد – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – انزلی – اهواز – ایلام  بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد- بناب – بندر عباس – بوشهر –  بوکان – بهشهر – بیرجند  تاکستان – تالش – تبریز – تربت حیدریه  تنکابن – جهرم- جیرفت  چالوس – خرم آباد- خمینی شهر-خرمشهر- خوی – دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار – زاهدان – زرند- زنجان – زرین‌شهر اصفهان (با محدوده توزیع لنجان، فولادشهر و زرین‌شهر) – ساری – ساوه –  سبزوار – سمنان – سنندج – سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شهر صنعتی البرز – شیراز – شیروان – صومعه سرا – علی آباد – فسا – فومن – قائمشهر – قروه – قزوین – قشم- قم – قوچان- کازرون – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – کیش – گرگان – – گنابادگنبد – لاهیجان – لار – لنگرود – مراغه- مرند – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب- میانه – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – ورامین – همدان  – یاسوج – یزد

برای مشاهده شهرهای جدید اینجا را کلیک کنید.

پیگیری وضعیت مرسولات تیپاکس از اینجا

لینک دانلود کلیه محصولات دانلودی بلافاصله با تکمیل سفارش (ثبت و پرداخت) به ایمیل شده ارسال می شود. لذا از صحت ایمیل خود مطمئن شوید.

برای آشنایی با مقررات و نحوه دانلود اینجا را ببینید.

بعد از مطالعه شرایط و محدودیت های پکیج های آموزشی از اینجا و خرید آنها بایستی پکیج مورد نظر را با سریال اختصاصی آن فعال سازی کنید. برای این منظور اینجا را ببینید.

پشتیبانی مای چارت فروم

کلیه سفارش دهندگان پکیج های آموزشی (دانلودی یا فیزیکی) می توانند علاوه بر دریافت بسته آموزشی، در انجمن کارآموزان مای چارت (مای چارت فروم)  عضو شوند.

مای چارت فروم مختص کارآموزان دوره های آموزشی مای چارت است که در آن اساتید مجرب و همچنین دکتر علی محمّدی حضور دارند.

کارآموزان می توانند علاوه بر استفاده از منابع مختلف آموزشی، سوالات و اشکالات آموزشی خود را مطرح نمایند.

قابل ذکر است هر کاربر به مدت 2 ماه از زمان فعال سازی پکیج می تواند از خدمات رایگان فروم بهره مند گردد. نحوه ثبت نام در مای چارت فروم از اینجا دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

دوستان انبار تمام مرسولات را از نظر سلامت ظاهری چک کرده و مطابق با سفارش تان با پاکت یا کارتن استاندارد پست بسته بندی و ارسال می کنند. اگر به هر دلیل بسته بندی نافرم باشد، خوب بسته بندی نشده باشد یا ضربه ای به بسته بندی وارد شود پست از بسته بندی را قبول نمی کند تا برایتان ارسال کند. کند لذا تمام بسته ها با سلامت بسته بندی تحویل پست می شود. در صورتی که به هر دلیل مامور پست بسته اسیب دیده را به شما تحویل می دهد بهتر است تقدامات زیر را جهت دریافت خسارت انجام دهید.

اینجا ببینید

سوالات خود برای ما ارسال کنید!