معمولا هر گونه تغییر وضعیت بسته به ایمیل اعلام شده شما ارسال می شود که در صورت ارسال نهایی کد رهگیری یا همان بارکد پستی مرسوله نیز ایمیل می شود. اگر در پوشه Inbox دریافت نکردید حتما پوشه Spam را چک کنید.
اگر به هر دلیلی کد رهگیری را دریافت نکرده اید ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد ناحیه کاربری فروشگاه شوید. در قسمت بالای فروشگاه “حساب کاربری من / پیشخوان / سفارش ها ” از قسمت “عملیات ” سفارش مورد نظر قابل دریافت است که در تصویر زیر نمایش داده شده است (بر روی تصویر زیر کلیک کنید).
دقت داشته باشید که وارد صفحه “سفارش” در “حساب کاربری خود” یا صفحه “پیگیری سفارش های من” شده و با ورود “شماره سفارش” و “ایمیل صورتحساب” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
کد رهگیری یا همان بارکد پستی مرسوله را میتوانید با توجه به نوع ارسال، در سایت رهگیری مرسولات پستی (کلیک کنید) وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. همچنین با شماره گیری #193* روی گوشی های تلفن همراه خود نیز می توانید این رهگیری را انجام دهید.
تذکر مهم: گاهی اوقات وضعیت سفارش ها در سامانه پست با 24-48 ساعت تاخیر تغییر وضعیت پیدا می کند لذا جای نگرانی ندارد
پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و فروشگاه هیچ اقدامی روی آن نمیتواند انجام دهد. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید میتوانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بستهها با بیمه ارسال میشوند اداره پست موظف است در صورت عدم تحویل بسته، خسارت وارده را طبق قوانین پست به شما پرداخت کند.
تذکر مهم برگشت خوردن:
اگر به هر دلیلی بسته پستی شما توسط پست برگشت بخورد (آدرس پستی اشتباه، نامعتبر بودن کد پستی، عدم حضور گیرنده و ..) برای ارسال مجدد بایستی منتظر بمانید تا بسته به دست فروشگاه برسد و آنگاه با پرداخت هزینه پست + بسته بندی مجدد برایتان ارسال گردد.